Apache Hupahu MX1 510 - grey vel. M - Vasport.cz

Apache Hupahu MX1 510 – grey vel. M

Cena:64 990 

Apache Hupahu MX1 510 je horské elektrokolo s hliníkovým rámem, které je vybaveno středovým motorem Bafang M510, 48V, baterií o kapacitě 840 Wh, pohonem Shimano 1×9 a uzamykatelnou vidlicí.

Skladem

Popis

Apache Hupahu MX1 510 – grey vel. M

Elektrokolo Apache Hupahu MX1 510 Vás dostane ještě dále a výše, než jste byli zvyklí. Objevujte kouzlo hor ze sedla svého elektrokola. Právě v kopcích oceníte extra silný motor Bafang M510 s maximálním točivým momentem 95 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh, kterou díky 3A nabíječce dobijete do plné kapacity za 7 hodin. Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje efektivita využití baterie a nabízí až o ¼ vyšší dojezd než konvenční systémy s 36 V. Pokud se rozhodnete baterii nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba. O spolehlivé a plynulé řazení se zde stará čistá sada Shimano 1×9 rychlostí.

Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang – motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.

  • extra silný středový motor Bafang M510 s kroutícím momentem 95 Nm a tělem z lehké hořčíkové slitiny pro nižší hmotnost celého elektrokola
  • integrovaná vysokokapacitní baterie Bafang BT F311 o kapacitě 840 Wh
  • použitý uzavřený systém Bafang se systémem architektury 48 V
  • přehledný podsvícený LCD displej Bafang s možností připojení např. mobilního telefonu přes USB (funkce powerbanky)
  • rychlý a kompaktní nabíjecí adaptér 3 A
  • přední uzamykatelná odpružená vidlice RST Omega se zdvihem 100 mm
  • spolehlivé brzdy Shimano MT201 s kotouči (180 / 160 mm)

Parametry u produktu

Barva   grey
 
Brzdy  Shimano MT201
 
Displej  Bafang LCD C18
 
Kapacita baterie  840 Wh
 
Kliky   Bafang 170mm
 
Pastorky  Shimano CS-HG200
 
Pláště  WTB Ranger 29×2.4
 
Počet převodů  1×9
 
Pohlaví  Pánské
 
Přední náboj  Joytech
 
Představec  31,8 x 80mm
 
Přehazovačka  Shimano Altus M2000
 
Provedení tlumiče  –
 
Provedení vidlice   Pružina
 
Ráfek  AL
 
Rám  2023 Apache Hupahu Bafang
 
Řazení  Shimano Acera SL-M3000
 
Řídítka  31,8 x 720 mm
 
Ročník  2023
 
Sedlo  Selle Royal Vivo Ergo
 
Sedlovka  27,2 x 500mm
 
Tlumič  –
 
Typ pohonu  Bafang M510
 
Umístění baterie  Integrace
 
Umístění motoru  Středový
 
Velikost kol  29″
 
Velikost rámu  L, M, S
 
Vidlice  RST Omega
 
Zadní náboj  Joytech
 
Zdvih tlumiče  –
 
Zdvih vidlice  100 mm
 
Značka pohonu  Bafang
 
 

Středový motor Bafang M510

Náročná stoupání a těžký terén, všude tam je Bafang M510 jako doma. Motor využívaný převážně u vysoce výkonných elektrokol dodává jezdci extrémní podporu při strmých výjezdech a technických pasážích. I přes vysoký výkon motoru M510 je jízda díky torznímu snímači, který reguluje výkon motoru podle síly a intenzity šlapání příjemně plynulá a přirozená. K plynulosti jízdy přispívá i přítomnost snímače řazení (Gear senzoru), díky kterému si systém vyhodnocuje okamžitou přípomoc citlivěji a to i při řazení v kopci. Inteligentní systém SMART MODE potom zajišťuje plynulý rozjezd a úroveň přípomoci automaticky mění podle výkonu jezdce. Konstrukčně tělo motoru působí příjemným sportovním dojmem, ke kterému přispívá i použití hořčíkového pouzdra, díky němuž se podařilo hmotnost stlačit na pouhých 2,9 kg.

Baterie Bafang BT F311 840 Wh

Použití tovární baterie Bafang přispívá k vyšší efektivitě celého systému, než při použití baterií od jiných výrobců. Elektrokolo tak funguje spolehlivěji a disponuje vyšším výkonem a delším dojezdem. Součástí je také ochranný kryt, který brání mechanickému poškození baterie.

Novinkou a velkým benefitem baterií Bafang 840 Wh je použití 48 V architektury baterie. Oproti 36 V bateriím je hlavní výhodou větší zásoba energie při stejně velké kapacitě baterie. Na celý systém je také kladena menší proudová zátěž, díky čemuž dokáže motor využívat energii efektivněji a méně se zahřívá.

 

Podrobné informace k baterii:

  • nominální napětí 48 V
  • kapacita 840 Wh / 17,5 Ah
  • doba nabíjení 7 h (3A)
  • hmotnost 4,3 kg