Elektrokolo eSUV LEVIT ATLAS Vinka over petrol pearl, vel.19" - Vasport.cz

Elektrokolo eSUV LEVIT ATLAS Vinka over petrol pearl, vel.19″

Cena:67 990 Cena: 54 990 

Elektrokolo eSUV LEVIT ATLAS Vinka, univerzální SUV elektrokolo Atlas se spolehlivým a vysoce výkonným motorem Vinka vám zpříjemní cesty v jakémkoliv terénu.

Na cestě obvykle do 3 -5 dnů

Popis

Elektrokolo eSUV LEVIT ATLAS Vinka over petrol pearl, vel. 19″

Univerzální SUV elektrokolo Atlas se spolehlivým a vysoce výkonným motorem Vinka vám zpříjemní cesty v jakémkoliv terénu. Jízda ve městě či v lese není pro toto elektrokolo žádným problémem. Pohodlnou jízdu zajistí 29 palcová kola s širokými plášti, které pohltí většinu nerovností na vaší cestě. Skvělá výbava pak rozšíří vaše obzory.

Středový pohon Vinka

Integrované středové pohony VINKA (původně Comp Drive) jsou založené na kombinaci japonské mechanické konstrukci a české elektronice. Mají patentovaný snímač řazení Gear Sensor GSGI pro snadné řazení a zvýšení životnosti převodového systému. 

Proměnná doba omezení otáček motoru při řazení – uskutečňuje se na základě aktuální polohy přehazovačky a specifikovaných parametrů v kombinaci se sběrem dat systému. Toto řešení umožňuje minimalizovat dobu snižování točivého momentu motoru při změně zařazeného převodu a současně zabraňuje opětovnému spuštění motoru před dokončením řazení. Parametry řazení jsou definovány jezdcem prostřednictvím LCD ovládací jednotky, podle individuálně přednostní pedálové kadence jezdce (frekvence šlapání) a několika hodnot parametrů časového posunu.

Snímač řazení Gear Sensor GSGI zásadním způsobem eliminuje poškození řadícího mechanismu jako například přetržení řetězu a současně prodlouží jeho životnost. Výrazně sníží hlučnost řadícího mechanismu v okamžiku řazení. Minimalizuje délky časů potřebných k provedení změny převodu, což je důležité zejména při sportovním stylu jízdy a také při jízdě v náročném terénu. Systém si sám vypočítává proměnlivou délku odpojení či snížení výkonu pohonné jednotky v závislosti na odlišným technických požadavcích jednotlivých převodových stupňů a rozdílu mezi preferovanou a skutečnou kadencí šlapání. Eliminuje aktivaci pohonné jednotky před úplným dokončením změny převodu. To je dané tím, že systém pracuje s časy pro odpojení nebo snížení výkonu pohonu a současně i s rozdílem mezi preferovanou a okamžitou kadencí šlapání. Umožňuje individuální nastavení chování pohonné jednotky při řazení – nastavení času odpojení nebo snížení výkonu pohonné jednotky, nastavení preferované kadence šlapání, nastavení míry snížení výkonu pohonné jednotky.

 

Specifikace

Výrobce Levit
Velikost kol 29″
Velikost rámu 17″19″21″23″
Počet převodů 1×10
Motor Vinka E20 točivým momentem 80 Nm
Baterie Levit SP2.1 630 Wh (17.5 Ah)
Nabíječka Levit 4A
Displej Vinka DC40
Rám Alloy 6061
Vidlice Zoom 868S AIR Boost (120 mm, vzduchová se zamykáním z korunky)
Zadní tlumič
Převodník Spec NW (170 mm, 38 z.)
Přehazovačka Shimano Deore M5130
Řazení Shimano Deore M5130
Kazeta / volnokolečko Shimano LG600 (11 – 43 z.)
Řetěz Shimano LG500
Brzda Shimano MT200 (180 mm disc)
Náboj přední Shimano MT410 Boost
Náboj zadní Shimano MT400 Boost
Ráfek E-Remerx Rocky Disc (584 x 22 mm)
Pláště Schwalbe Hurricane 29 x 2,4″ (62 – 622)
Pedály Alloy
Gripy Velo Ergo Lock-on
Řidítka Spec Phase 31,8 x 720 mm (17″), 740 mm (19″, 21″, 23″)
Představec Spec Phase stavitelný 90 mm
Hlavové složení Spec (semi-integrované, prům. ložiska)
Sedlovka Spec Phase 30,9 x 400 mm
Sedlo Selle Royal 1216 HRN