Popis
CeramiSpeed středové složení BSA pro Shimano Road, snížení odporu je v rozsahu o 75% nižší, ve srovnání se standardními středovými pouzdry. Navíc, 4 letá garantovaná záruka výrobcem!
BSA je další způsob, jak uvést anglické vlákno; pochází z British Standard Cycle. Anglické závity na silničních kolech znamenají 68 mm širokou, 34 mm vnitřní průměr pláště s obráceným závitem na hnací straně. Je to dnes nejběžnější závitový standard. Tato sada pracuje s klikami pevné nápravy o průměru 24 mm, které najdete mimo jiné na Shimano, FSA, Rotor.
Na výběr máte dva typy ložisek.
- První volbou je náš nízký odpor, standardní ložisko s dlouhou životností, s kroužky z kalené oceli a našimi super kulatými kuličkami CeramicSpeed.
- Druhou volbou je naše potažené ložisko, které používá stejné kuličky instalované na povlečených pouzdrech z kalené oceli pro delší životnost a menší odpor ložiska.
V krabici
- 2 misky se závitem s ložisky.
- 2 protiprachové kryty s vestavěnými distančními vložkami.
- Distanční trubka.
- Celokruhové mazivo.
- Nálepkový list.
Parametry
Technická data
S anglickým závitem se snadno pracuje a miska na straně pohonu díky obrácenému závitu zůstává na místě bez větší námahy. 24mm vřetena snadno projdou pláštěm, což umožňuje použití velkých ložisek ve vnějších miskách.
- Dejte více své energie do pohybu vpřed snížením třecího odporu, kdekoli můžete. Standardní ložiska CeramicSpeed mají typicky třecí odpor 0,3-0,4 wattu na sadu. Snížení odporu je v rozsahu o 75% nižší, ve srovnání se standardními středovými pouzdry. A to díky kuličkám, které jsou o 100 % hladší a o 15 % tvrdší než keramická konkurence. Ložiska CeramicSpeed vydrží minimálně třikrát déle než ostatní ložiska.
- Potažená ložiska dále snižují odpor a prodlužují životnost. Potažené klece ložisek vykazují 50% snížení odporu a zlepšení životnosti ložisek o 60%.
- Změna maziva vyladí výkon. All Round Grease se dodává nainstalovaný, ale lze jej změnit pro TT a Track Grease s nižším odporem nebo pro delší trvanlivost LongLife Grease, který přidává trochu odporu, ale zůstává při jízdě v extrémních podmínkách.