Elektrokolo eTrekking LEVIT MUSCA Vinka 630 over petrol pearl - Vasport.cz

Elektrokolo eTrekking LEVIT MUSCA Vinka 630 over petrol pearl

Cena:63 990 Cena: 54 990 

Elektrokolo eTrekking LEVIT MUSCA s vysoce výkonným motorem Vinka, pro každou příležitost. To je model Musca.Univerzální model, s kterým se nemusíte bát vyrazit na několikadenní výlet do hor nebo jednoduše a pohodlně dojíždět do práce.

Na cestě obvykle do 3 -5 dnů

Popis

Elektrokolo eTrekking LEVIT MUSCA Vinka 630 over petrol pearl

Elektrokolo eTrekking LEVIT MUSCA s vysoce výkonným motorem Vinka pro každou příležitost. To je model Musca. Univerzální model, s kterým se nemusíte bát vyrazit na několikadenní výlet do hor nebo jednoduše a pohodlně dojíždět do práce. Plná a praktická výbava vám umožní se na cestu skvěle připravit. Sbalte se a vydejte se na vaše další dobrodružství. Jednoduše a pohodlně.

Středový pohon Vinka

Integrované středové pohony VINKA (původně Comp Drive) jsou založené na kombinaci japonské mechanické konstrukci a české elektronice. Mají patentovaný snímač řazení Gear Sensor GSGI pro snadné řazení a zvýšení životnosti převodového systému. 

Proměnná doba omezení otáček motoru při řazení – uskutečňuje se na základě aktuální polohy přehazovačky a specifikovaných parametrů v kombinaci se sběrem dat systému. Toto řešení umožňuje minimalizovat dobu snižování točivého momentu motoru při změně zařazeného převodu a současně zabraňuje opětovnému spuštění motoru před dokončením řazení. Parametry řazení jsou definovány jezdcem prostřednictvím LCD ovládací jednotky, podle individuálně přednostní pedálové kadence jezdce (frekvence šlapání) a několika hodnot parametrů časového posunu.

Snímač řazení Gear Sensor GSGI zásadním způsobem eliminuje poškození řadícího mechanismu jako například přetržení řetězu a současně prodlouží jeho životnost. Výrazně sníží hlučnost řadícího mechanismu v okamžiku řazení. Minimalizuje délky časů potřebných k provedení změny převodu, což je důležité zejména při sportovním stylu jízdy a také při jízdě v náročném terénu. Systém si sám vypočítává proměnlivou délku odpojení či snížení výkonu pohonné jednotky v závislosti na odlišným technických požadavcích jednotlivých převodových stupňů a rozdílu mezi preferovanou a skutečnou kadencí šlapání. Eliminuje aktivaci pohonné jednotky před úplným dokončením změny převodu. To je dané tím, že systém pracuje s časy pro odpojení nebo snížení výkonu pohonu a současně i s rozdílem mezi preferovanou a okamžitou kadencí šlapání. Umožňuje individuální nastavení chování pohonné jednotky při řazení – nastavení času odpojení nebo snížení výkonu pohonné jednotky, nastavení preferované kadence šlapání, nastavení míry snížení výkonu pohonné jednotky.

Výrobce Levit
Velikost kol 28″
Velikost rámu 17″/19″/21″
Počet převodů 1×9/1×10
Motor Vinka E20
Baterie Levit SP2.1 630 Wh (17.5 Ah)
Nabíječka Levit 4A
Displej Vinka DC40
Rám Alloy 6061
Vidlice SR Suntour NEX – E25 NLO (75 mm, se zamykáním z korunky)
Zadní tlumič
Převodník Spec NW (170 mm, 44 z.)
Přehazovačka Shimano Altus M2000/Deore M4120 10s
Řazení Shimano Altus M2000/Deore M4100 10s
Kazeta / volnokolečko S-Ride M300 (11 – 36 z.)/Shimano DeoreCS -M4100 (11-42)
Řetěz KMC X9/Shimano 10s
Brzda Shimano MT200 (180 mm disc)
Náboj přední Formula DC-20LW
Náboj zadní Formula DC-22LW
Ráfek Remerx Rocky Disc (622 x 22 mm)
Pláště CST Sensamo Master 28 x 1,75″ (47 – 622)
Pedály Alloy
Gripy Velo Ergo Lock-on
Řidítka Spec Phase 31,8 x 700 mm
Představec Spec stavitelný 105 mm
Hlavové složení Spec (semi-integrované, prům. ložiska)
Sedlovka Spec Phase 30,9 x 400 mm
Sedlo Selle Royal 1405 HRN