Popis
Elektrokolo eTrekking LEVIT MUSCA Vinka 630 over petrol pearl
Elektrokolo eTrekking LEVIT MUSCA s vysoce výkonným motorem Vinka pro každou příležitost. To je model Musca. Univerzální model, s kterým se nemusíte bát vyrazit na několikadenní výlet do hor nebo jednoduše a pohodlně dojíždět do práce. Plná a praktická výbava vám umožní se na cestu skvěle připravit. Sbalte se a vydejte se na vaše další dobrodružství. Jednoduše a pohodlně.
Středový pohon Vinka
Integrované středové pohony VINKA (původně Comp Drive) jsou založené na kombinaci japonské mechanické konstrukci a české elektronice. Mají patentovaný snímač řazení Gear Sensor GSGI pro snadné řazení a zvýšení životnosti převodového systému.
Proměnná doba omezení otáček motoru při řazení – uskutečňuje se na základě aktuální polohy přehazovačky a specifikovaných parametrů v kombinaci se sběrem dat systému. Toto řešení umožňuje minimalizovat dobu snižování točivého momentu motoru při změně zařazeného převodu a současně zabraňuje opětovnému spuštění motoru před dokončením řazení. Parametry řazení jsou definovány jezdcem prostřednictvím LCD ovládací jednotky, podle individuálně přednostní pedálové kadence jezdce (frekvence šlapání) a několika hodnot parametrů časového posunu.
Snímač řazení Gear Sensor GSGI zásadním způsobem eliminuje poškození řadícího mechanismu jako například přetržení řetězu a současně prodlouží jeho životnost. Výrazně sníží hlučnost řadícího mechanismu v okamžiku řazení. Minimalizuje délky časů potřebných k provedení změny převodu, což je důležité zejména při sportovním stylu jízdy a také při jízdě v náročném terénu. Systém si sám vypočítává proměnlivou délku odpojení či snížení výkonu pohonné jednotky v závislosti na odlišným technických požadavcích jednotlivých převodových stupňů a rozdílu mezi preferovanou a skutečnou kadencí šlapání. Eliminuje aktivaci pohonné jednotky před úplným dokončením změny převodu. To je dané tím, že systém pracuje s časy pro odpojení nebo snížení výkonu pohonu a současně i s rozdílem mezi preferovanou a okamžitou kadencí šlapání. Umožňuje individuální nastavení chování pohonné jednotky při řazení – nastavení času odpojení nebo snížení výkonu pohonné jednotky, nastavení preferované kadence šlapání, nastavení míry snížení výkonu pohonné jednotky.
Výrobce | Levit |
Velikost kol | 28″ |
Velikost rámu | 17″/19″/21″ |
Počet převodů | 1×9/1×10 |
Motor | Vinka E20 |
Baterie | Levit SP2.1 630 Wh (17.5 Ah) |
Nabíječka | Levit 4A |
Displej | Vinka DC40 |
Rám | Alloy 6061 |
Vidlice | SR Suntour NEX – E25 NLO (75 mm, se zamykáním z korunky) |
Zadní tlumič | – |
Převodník | Spec NW (170 mm, 44 z.) |
Přehazovačka | Shimano Altus M2000/Deore M4120 10s |
Řazení | Shimano Altus M2000/Deore M4100 10s |
Kazeta / volnokolečko | S-Ride M300 (11 – 36 z.)/Shimano DeoreCS -M4100 (11-42) |
Řetěz | KMC X9/Shimano 10s |
Brzda | Shimano MT200 (180 mm disc) |
Náboj přední | Formula DC-20LW |
Náboj zadní | Formula DC-22LW |
Ráfek | Remerx Rocky Disc (622 x 22 mm) |
Pláště | CST Sensamo Master 28 x 1,75″ (47 – 622) |
Pedály | Alloy |
Gripy | Velo Ergo Lock-on |
Řidítka | Spec Phase 31,8 x 700 mm |
Představec | Spec stavitelný 105 mm |
Hlavové složení | Spec (semi-integrované, prům. ložiska) |
Sedlovka | Spec Phase 30,9 x 400 mm |
Sedlo | Selle Royal 1405 HRN |