Popis
CeramicSpeed středové složení BB30 Road a MTB, snížení odporu je v rozsahu o 75% nižší, ve srovnání se standardními středovými pouzdry. Navíc, 4 letá garantovaná záruka výrobcem!
Středové složení BB30 umožňuje spárovat 30mm vřeteno se 42 mm vnitřním průměrem středového složení. Společnost Cannondale byla průkopníkem tohoto standardu spolu se speciálně navrženými klikami a mnoho z nich pro ně našlo výhody. Silniční verze mají šířku 68 mm, MTB má 73 mm. To jsou také ložiska, která můžete použít k výměně ložisek v kelímcích PF30.
Na výběr máte dva typy ložisek.
- První volbou je náš nízký odpor, standardní ložisko s dlouhou životností, s kroužky z kalené oceli a našimi super kulatými kuličkami CeramicSpeed.
- Druhou volbou je naše potažené ložisko, které používá stejné kuličky instalované na povlečených pouzdrech z kalené oceli pro delší životnost a menší odpor ložiska.
V krabici
- 2 ložiska.
- 2 rozpěrky 1 mm
- 2 rozpěrky 0,5 mm.
- 2 protiprachové kryty.
- O-kroužek.
- Mazivo CeramicSpeed
- Samolepka.
Technická data
Model BB30 byl navržen tak, aby kolo bylo lehčí: žádné košíčky, závitování nebo nadbytečný kov, plus lehčí a tužší klika. Proto je klikové vřeteno 30 mm, což byl velký skok z úzkých vřeten se čtvercovým kuželem.
- K dispozici jsou dvě šířky, silnice = 68 mm, MTB = 73 mm. Uveďte, abychom mohli poskytnout správné mazivo.
- Standardní ložiska CeramicSpeed mají typicky třecí odpor 0,3-0,4 wattu na sadu. Snížení odporu je v rozsahu o 75% nižší, ve srovnání se standardními středovými pouzdry. A to díky kuličkám, které jsou o 100 % hladší a o 15 % tvrdší než keramická konkurence. Ložiska CeramicSpeed vydrží minimálně třikrát déle než ostatní ložiska.
- Potažená ložiska dále snižují odpor a prodlužují životnost. Potažené klece ložisek vykazují 50% snížení odporu a zlepšení životnosti ložisek o 60%.
- Změna maziva vyladí výkon. All Round Grease se dodává nainstalovaný, ale lze jej změnit pro TT a Track Grease s nižším odporem nebo pro delší trvanlivost LongLife Grease, který přidává trochu odporu, ale zůstává při jízdě v extrémních podmínkách.